Garantie op uw aankoop en/of reparatie


U heeft ten alle tijden minimaal 3 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie en op de geplaatste onderdelen!  ✅ 

 

De garantie bestaat uit het kosteloos herstellen van een technisch defect aan het geplaatste onderdeel ofwel een technisch defect ontstaan door de uitgevoerde reparatie. Ook buiten de garantieperiode kunt u ten alle tijden contact opnemen voor een passende oplossing en zullen wij u een uitstekende service aanbieden. Wij hebben uitsluitend positieve reviews op diverse platformen

 

U ontvangt een 21% BTW-factuur bij de aankoop van nieuwe accessoires en/of levering van reparatie diensten

 

* Geen herroepingsrecht van toepassing in verband met op maat geleverde service

 

Voor overige garantie- en herroepingsvoorwaarden zie onderstaande link:

 

https://www.ep-telecom.nl/over-ons/herroepingsvoorwaarden/


Op Refurbished iPhone toestellen geven wij 3 maanden garantie op technische defecten en op Refurbished MacBooks 1 maand. Zodoende bent u bij ons altijd verzekerd van een goede en betrouwbare aankoop tegen een zeer scherpe prijs!  ✅ 

  

* Refurbished iPhone: 3 maanden garantie op technische defecten

* Refurbished MacBook: 1 maand garantie op technische defecten

 

*14 dagen retour / herroepingsrecht

 

Indien er op een artikel nog Apple garantie aanwezig is via het serienummer of originele aankoopbon is deze resterende fabrieksgarantie van toepassing

 

* Apple fabrieksgarantie alleen van toepassing indien het toestel volledig origineel is

* Geen Apple fabrieksgarantie bij val- en/of waterschade

 

De garantie bestaat uit het omruilen of het herstellen van een technisch defect aan uw aankoop. Ook buiten de garantieperiode kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen voor een passende oplossing en zullen wij u een uitstekende service aanbieden

 

U ontvangt een BTW-marge factuur bij de aankoop van Refurbished producten

 

Voor overige garantie- en herroepingsrechtvoorwaarden zie onderstaande link:

 

https://www.ep-telecom.nl/over-ons/herroepingsvoorwaarden/



Klachten?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ep-telecom.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie