Hoe werkt de Reparatie Opstuur Service?


  1. Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in en klik op verzenden
  2. Ontvang binnen 1 werkdag een prijsopgave per e-mail, ga je akkoord? Pak je Apple apparaat in goed beschermende verpakking in en stuur het naar ons op met track & trace (eventueel met een retourlabel van EP-Telecom, wordt verrekend op de factuur). Adres: EP-Telecom, Maria's Hof 34, 1851 ZZ Heiloo
  3. Na ontvangst en controle voeren we de reparatie binnen 1-2 werkdagen uit, indien er een andere diagnose is dan verwacht nemen we eerst even contact met je op over de verdere afwikkeling (moederbord / waterschade reparatie duurt 1-5 werkdagen) 
  4. Na ontvangst van betaling sturen we je gerepareerde Apple apparaat direct naar je terug met track & trace en verzekering t/m €500. In de meeste gevallen heb je het binnen 5 werkdagen gerepareerd retour vanaf het moment dat je het naar ons opstuurt!

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


 

Extra informatie / voorwaarden:

 

✅ Prijsopgave is inclusief 21% BTW

  6 maanden garantie (val- en waterschade uitgesloten)

✅ Veilige en zeer betrouwbare reparatie specialist 

✅ Binnen enkele werkdagen je Device gerepareerd retour

✅ Hoge kwaliteit onderdelen!

 

* Bij reparaties boven €100 berekenen wij geen kosten voor de retourzending

* Indien reparatie niet mogelijk is worden er €19 afhandelingskosten in rekening gebracht (incl. retourzending)

* Bij waterschade worden er altijd €35 reinigingskosten in rekening gebracht

* Reparatieduur iPad / iMac / MacBook 1 - 5 werkdagen